AşKıM SeNi SeViYoRuM (EcRiNiM)

AşKıM SeNi SeViYoRuM
SeVgİlİm
 
 
z777ao7
 
Kalbim Ellerindeydi Ellerim Ellerinde Sıkı Tut Bırakma Bitanem Sevgimizi
 
benihalaseviyormusun0kd
 
Ben Sende ,Ellerinde bir Oyuncak gibi. Seviyorum Seni
 
eylulgunesiseniseviyoruxx0 e27ba3df8418472fa56da4f6bf5aaec204
 
Yanıyordum Sevgimden                                                                    Buz Tutmus bir Kalp İken
 
perfect_love
 
Bu Topraklar Kurak ama Ben Seni Koruyan Cam Olacağım
 
ask-resim1
 
Hatırladın mı?
Sana Enkazlar Arasından Yeni bir Kalp Çıkarmama İzin Ver Demiştim
 
ahhak1xa3
 
İşte Çıkardım Bitanem.Bak İşte Eserim.
 
İnsaa Etmek Zordu ama Başardım.
 
02_gul_kirmizi_beyaz
 
Sana Olan Aşkım
 
45737
 
Kırmızı Gül Kadar Ateşli ve Sevgi Dolu
Beyaz Gül Kadar Temiz ,Kibar ve Asil
 
 
 
00510zu1103290810ask teklifleriasklonger-rosesansarmemo_ask12
 
Tüm Gülleri Versemde SANA Dünyada
 
Aşkımı Yetmez Anlatmaya
 
loveyourz9
sg4
ug0d689emp41vz7
 

Seni Seviyorum Seni Seviyorum
 
Seni seviyorum Seni Seviyorum
 
Seni seviyorum
 
 
banabireysylesj4
 
 
Seni_seviyorum_Askim[1]
 
8
 
 
 
Seni Seviyorum…
 
Bitanem -Aşkım -Sevgilim
 
 
 
 
Bu kalp kuraktı hep ,yalnızdı ,Kullanılmazdı
Aşkınla
Canlandı ,Heyecanlandı
 
Aşkın Hayat oldu Yaşam oldu
Güneş oldu Yağmur oldu
Gündüz oldu Gece Oldu
Bu kalp Senle Hayat buldu
 
Aşkınla Kuraklıklar Yok oldu
Şimdi bir dünya var burda
Hersey sen oldu
Aşkın Oldu
                                                                                               Onur Yiğit Karlışumnu 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

